Με πολύ μεράκι, έμπνευση και φαντασία γέμισαν χρώματα και μηνύματα και οι δύο τελευταίες αίθουσες του Σχολείου μας, ολοκληρώνοντας έτσι τη δραστηριότητα που ξεκινήσαμε τη σχολική χρονιά 2017-2018 !! Με την καθοριστική συμβολή και το ταλέντο της κ. Χριστοδούλου Ελένης, εκπ/κού ΠΕ03, ομάδα μαθητών ανέλαβε και ζωγράφισε τους λευκούς τοίχους των τάξεων που περίμεναν τη σειρά τους. Εκεί με το ταλέντο της και η Τίνα, μαθήτρια της Β’ Λυκείου, να βάζει τις δικές της πινελιές?!!
Συγχαρητήρια σε όλους!!!