Οι αίθουσες γέμισαν χρώματα…

Με πολύ μεράκι, έμπνευση και φαντασία γέμισαν χρώματα και μηνύματα και οι δύο τελευταίες αίθουσες του Σχολείου μας, ολοκληρώνοντας έτσι τη δραστηριότητα που ξεκινήσαμε τη σχολική χρονιά 2017-2018 !! Με την καθοριστική συμβολή και το ταλέντο της κ. Χριστοδούλου Ελένης, εκπ/κού ΠΕ03, ομάδα μαθητών ανέλαβε και ζωγράφισε τους λευκούς τοίχους των τάξεων που περίμεναν τη σειρά τους. Εκεί με το ταλέντο της και η Τίνα, μαθήτρια της Β’ Λυκείου, να βάζει τις δικές της πινελιές?!!

Συγχαρητήρια σε όλους!!!